Op zaterdag 1 juni om 20u00 zetten we onze muzikale tent op in Basisschool GO! De Notelaar.

Kom jij met ons meegenieten van tropical tunes en een latin vibe op ons eerste 'Fiesta Tropical'?

Klik hier voor meer informatie en registratie.

• Deuren open om 19u00, concert start om 20u00.
  • Inkom 5 EUR & gratis <12j
  • Om in de tropische sfeer te blijven: selectie cocktails & mocktails te verkrijgen aan de bar!

Alles duidelijk? Inschrijven!

Vragen aan info@harmonieboutersem.be

Registratie Concert 1 juni 2024

Totaal

Over te schrijven op rekening IBAN BE92 1030 7524 8123 van de Koninklijke Harmonie Vrijheid & Onafhankelijkheid VZW met vermelding van 'naam voornaam inschrijving concert 1 juni'.