"Samen maken we muziek!"

Dat is onze slogan.

Muziek maak je niet alleen met muzikanten, als muziekvereniging sta je middenin de samenleving.

Met ons groeiend orkest, in ledenaantal en zeker op muzikaal vlak, willen wij ons binnen en buiten de gemeente profileren als een gezonde, moderne, leuke en ambitieuze Harmonie en Jeugdband die kwaliteit te bieden heeft.

Met de steun van de gemeente en met de samenwerking van de Academie Regio Tienen willen wij de troeven van “Boutersem Buitengewoon” mee versterken.

Vlamo ondersteunt ons op artistiek en organisatorisch vlak.​

De samenwerking met ART geeft meerwaarde aan de muzikale beleving voor muzikant, vereniging en publiek.

Ook bij activiteiten in en rond de Boutersemse scholen kan je ons vinden: we ontvangen de Sint, stellen muziekinstrumenten voor aan de leerlingen, en luisteren schoolse activiteiten muzikaal op.