Ligt de Koninklijke Harmonie Vrijheid en Onafhankelijkheid jou ook nauw aan het hart? Dan is dit het moment om je aan te sluiten bij onze sympathisanten.

Je mag je opnieuw verwachten aan een jaar vol muzikale en ontspannende activiteiten. Vrijwilligers en muzikanten zetten hun schouders onder allerlei evenementen. Het bestuur en het jeugdbestuur zijn het hele jaar door actief om alles in goede banen te leiden. Toch stuiten we daarbij telkens op een heleboel praktische en financiële bezorgdheden: nieuwe muziekwerken aanschaffen, muzikanten en instrumenten verzekeren, zalen huren, …

Als sympathisant kan je ons helpen. Je financiële steun in de vorm van een vrijwillige bijdrage is voor ons essentieel. Het geeft ons de ruimte om zowel de muzikanten te ondersteunen als de luisteraars te verrassen.

Je kan een vrijwillige bijdrage storten op het rekeningnummer BE92 1030 7524 8123.

Koop je online? Ook dan kan je ons steunen!

Doe je online aankopen via onze Trooperpagina. Jij betaalt geen cent meer, wij krijgen een %-je op je aankoop. Alvast bedankt!